Hacamat Tedavisi

Anasayfa » Hacamat Tedavisi
Hacamat Tedavisi

Hacamat tedavisi, Uzak Doğu ve Orta Doğu bölgelerinde binlerce yıldır hastalıkların tedavisi için kullanılan alternatif tıp yöntemlerinden birisi olarak bilinmektedir. Yüzyıllardır dünya çapında uygulanan bu yöntemin, Peygamber Efendimizin sünneti olması sebebiyle İslami gelenekteki önemi büyüktür. Birçok faydası olduğu bilinen hacamat tedavisi, vücuttaki zararlı birikimlerin dışarı atılması şeklinde açıklanabilmektedir. İşlem kısaca yoğun kanın vakumlanma işlemiyle dışarı atılması şeklinde tanımlanabilmektedir. Hacamat tedavisinin fayda sağlaması için alanında uzman kişiler tarafından yapılması gerekmektedir. Merkezimizde hacamat tedavisi uygulaması erkek hastalarımız için Fzt. Ramazan Önal, Bayan hastalarımız içinse Fzt. Esra Önal tarafından gerçekleştirilmektedir. Hekimlerimiz hacamat tedavisi uygulamak için özel eğitim almıştır ve bu tedavi sterilize edilmiş malzemeler kullanarak gerçekleştirilmektedir.

Hacamat Tedavisi Faydaları Nelerdir ?

Hacamat Tedavisinin Kişilere Sağladığı Faydalar şu şekilde sıralanabilmektedir :

• Hacamat tedavisinin ilk ve en önemli faydası kandaki toksinleri temizlemesidir. Bu sayede kana bir nevi detoks uygulanmaktadır.
  • Hacamat tedavisi çabuk sinirlenen kişilere uygulandığında bu sorunun giderilebildiği bilinmektedir. Uygulanan kişideki siniri azaltmaktadır.
  • Hacamat tedavisi üst solunum yolu rahatsızlıklarına iyi gelen bir uygulamadır.
  • Baş ağrısını azaltmak için tercih edilebilecek tedavi yöntemlerinden birisidir.
  • Hacamat tedavisi ile kan yapımı uyarılmaktadır. Bu sayede anemi probleminin önüne geçirilmektedir.
  • Hacamat, Epilepsi nöbetlerini ve bu nöbetlerin şiddetini azaltmak için kullanılabilen bir tedavi yöntemidir.
  • Hacamat uyuşukluk hissini gidermektedir. Kişilerin enerjilerini geri kazanmaları için tercih edilebilen bir tedavi yöntemidir.
  • Hacamat tedavisi, baş dönmesinin önüne geçmektedir.
  • Diş hastalıklarına oldukça iyi geldiği bilinmektedir. Özellikle diş ağrılarını geçirmesi avantajı sayesinde sıklıkla tercih edilmektedir.
  • Hacamat tedavisi uygulanarak kasların esnekliği arttırılabilmektedir.
  • Hacamat tedavisi eklem sertliklerini giderip rahatlamak için kullanılabilen bir tedavi yöntemidir.
  • Hacamat tedavisi damarlardaki geçirgenliği arttırarak oksijen alımına yardımcı olmakta ve bu sayede hücrelerin yenilenmesini sağlamaktadır.
  • Hacamat uyku problemlerinin önüne geçmek için kullanılabilen bir tedavi yöntemidir. Sinirleri rahatlatması sebebiyle kişilerin rahat uyumasına yardımcı olmaktadır.
  • Kadınların regl döneminde yaşadığı düzensizlikler, ağrılar ve sancılar için en etkili tedavi yöntemlerinden birisi hacamat tedavisidir.
  • Hacamat göz hastalıklarına iyi gelmektedir.
  • Hacamat tedavisi sigarayı bırakmak isteyen kişilerin bu sürecini hızlandırmak için kullanılmaktadır.
  • Hacamat strese için en ideal tedavi yöntemlerinden birisidir.
  • Hacamat tedavisi kasların gevşemesini sağlamaktadır. Bu sayede depresyonun önüne geçmektedir.
  • Hacamat tedavisi yaptıran kişilerde yaraların daha hızlı gerçekleştirildiği bilinmektedir.
  • Hacamat tedavisi vücutta meydana gelen iltihapları iyileştirmektedir.
  • Hacamat tedavisi yüz felcinin ilk zamanlarında uygulandığında kişileri tedavi etmek için kullanılabilmektedir.
  • Hacamat tedavisi ile yüksek kolesterol düşürülebilmektedir.
  • Hacamat tedavisi tıkanmış damarları açabilmektedir.
  • Hacamat tedavisi vücutta toplanan ödemlerin atılmasını sağlamaktadır.
  • Tedavi yöntemi kullanılarak metabolizma hızlandırılmaktadır. Bu durum başta kilo vermek olmak üzere birçok fayda sağlamaktadır.
  • Migren ağrısı gibi ağrılara damarları temizleyerek çözüm bulmaktadır.
Hacamat Tedavisi İyi Gelen Hastalıklar Nelerdir ?

Hacamat tedavisinin iyi geldiği hastalıklar şu şekilde sıralanabilmektedir :

• Bağışıklık sistemi hastalıkları
  • Kronik halsizlik rahatsızlığı
  • Kısırlık
  • Cinsel zayıflık
  • Migren
  • Prostat
  • Mide hastalıkları
  • Diş rahatsızlıkları
  • Şeker hastalığı
  • Aşırı kilo
  • Yumurtalık hastalıkları
  • Bel ağrısı
  • Boyun ağrısı
  • Romatizma
  • Ayak burkulması
  • Eklem ve kas ağrıları
  • Yüksek kolesterol
Hacamat Tedavisi Nasıl Uygulanmaktadır ?

Hacamat tedavisi uygulaması, kan dolaşımını arttırmak için bazı bölgelerin vakumlanması ve daha sonra vücudun belli noktalarında yüzeysel cilt kesikleri oluşturarak bu bölgelerden kirli kanın alınması şeklinde yapılmaktadır. Hacamat tedavisi uygulanırken vakumlanan bölgelerde pis kan pıhtılaşıp jöle kıvamına gelmektedir. Bu sayede kolaylıkla alınmaktadır. Hacamat tedavisi bazı hastalıklarda tedavi yöntemi olarak kullanılırken sıklıkla iyi hal sağlamak ve hastalıklardan korunmak için de tercih edilmektedir. Hacamat uygulaması yaptırmak isteyenlerin dikkat etmesi gereken husus ise mutlaka uzmanlar tarafından gerçekleştirilmesi gerektiğidir. Alanında uzman olmayan kişilerin uygulamaları sağlık sorunlarına sebebiyet verebilmektedir.

Hacamat Tedavisi Ne Zaman Yapılmalıdır ?

Hacamat tedavisi için uygun zaman,ülkemizde İslami geleneğe uygun olarak belirlenmiştir. Genel olarak bakıldığında hacamat tedavisi yapmak için ideal zaman belirlemesine gerek bulunmamaktadır. Ancak hastalarımızın talebi halinde İslam geleneğine uygun olarak ideal zamanlar belirlenerek gerçekleştirilebilmektedir. Hacamat tedavisi yöntemi, merkezimizde kadın hastalara Fzt. Esra Önal, erkek hastalara ise Fzt. Ramazan Önal tarafından uygulanmaktadır. Doktorlarımız bizzat hastanın evini ziyaret ederek terapiyi gerçekleştirmektedir. İslami geleneklere uygun hacamat tedavisi için dikkat edilmesi gereken noktalar şu şekilde sıralanabilmektedir :

• Hacamat tedavisi, Peygamber Efendimizin bir geleneği olarak kabul edilebilmektedir.
  • Hacamat tedavisini iyilik hali için yaptırmak isteyen kişilerin hicri ayın ikinci yarısındaki üç tekli günlerden birinde yaptırması uygun olmaktadır.
  • Terapi öncesi oruç ya da diyet uygulamasına gerek bulunmamaktadır.
  • Hacamat tedavisine başvurma nedeniniz genel iyilik hali değil bir hastalıksa, bu durumda özel bir gün belirlenmesine gerek bulunmamaktadır. Hekimimizle birlikte gün planlaması yaparak terapi uygulatabilirsiniz.
Hacamat Tedavisi Güvenli Bir Uygulama Mıdır ?

Hacamat tedavisi güvenilirliği uygulama yapmak isteyen kişiler tarafından sorgulanmaktadır. Hacamat tedavisi alanında uzman kişiler tarafından uygulandığında son derece güvenli bir uygulamadır. Güvenlik sağlanabilmesi için Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerde gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Merkezimiz bakanlığa bağlı olarak hizmet veren profesyonel bir kuruluştur.  Merkezimizde özel eğitimli uzmanlarımız steril malzemeler kullanılarak hacamat tedavisi gerçekleştirmektedir. Detaylı bilgi https://onalfiziktedavi.com/iletisim/ linkine tıklanarak edinilebilmektedir.

Hastalarımıza

Erkek Hastalarımıza Fzt.Ramazan ÖNAL Bayan Hastalarımıza Fzt.Esra ÖNAL ilgilenmektedir.

Hacamat Tedavisi Kimlere Uygulanabilmektedir ?

Hacamat tedavisi uygulanabilecek kişilerkonusunda cinsiyet sınırlaması bulunmamaktadır. 3 yaşından büyük ve hacamat tedavisi uygulanamayacak durumları bulunmayan herkese yapılabilmektedir. Bununla birlikte 60 yaşın üzerindeki kişilere uygulanabilmesi için kişinin dinç olması ve ağır bir rahatsızlığı bulunmaması gerekmektedir. Hacamat tedavisi yapılamayacak kişiler şu şekilde sıralanmaktadır :

• Kalp pili takılı olan kişiler
  • Kan tutan kişiler
  • Panik atak geçiren kişiler
  • Organ nakli olan kişiler
  • Regl dönemindeki kadınlar
  • Düşük tansiyon hastalığı bulunan kişiler
  • Kemoterapi tedavisi olan kişiler
  • Katarakt hastası olan kişiler
  • Hemofili hastaları
  • Hamile kadınlar
  • Aşırı heyecanlı kişiler
Hacamat Tedavisi Hangi Noktalara Uygulanmaktadır ?

Hacamat tedavisi uygulama noktaları, hastanın rahatsızlığına göre doktorlarımız tarafından belirlenmektedir. Sıklıkla sırt bölgesinde bulunan akupunktur noktalarına uygulanmaktadır. Bununla birlikte kişinin rahatsızlığına göre kaş ve boyun bölgesine de uygulanması gerekebilmektedir.

Hacamat tedavisi son derece faydalı bir uygulamadır ve yüzyıllardır tüm dünyada uygulanmaktadır. İslami gelenekte ise çok daha önemsenen ve sık uygulanan bir uygulamadır. Bununla birlikte uzman kişiler tarafından yapılmadığında kişide kalıcı hasarlara sebep olabilmektedir. Merkezimizde başarılı bir şekilde verilen hacamat tedavisi hizmetinde başarı oranımız %100’dür.

2020 Yılı Hacamat Günleri ve Yasaklı Günleri’ne Aşşağıdaki yazımızdan ulaşabilirsiniz.

Hacamat tedavisi hakkında detaylı bilgi sahibi olmak için bizimle irtibat kurabilirsiniz. Hastalarımızın tamamıyla uzmanlarımız ilgilenmektedir. İrtibat kurabileceğiniz kanallar şu şekilde belirlenmişti:

• 0 850 305 66 25
  • 0 533 502 23 09

Merkezimizle irtibat kurmak için kullanabileceğiniz Whatsapp destek hattı telefon numarası şu şekildedir:

• 0 533 502 23 09
Hacamat Günlerinin Önemi Nedir