Fibromiyalji Rahatsızlığında Fizyoterapinin Etkisi Nedir ?

07.01.2020
Fibromiyalji Rahatsızlığında Fizyoterapinin Etkisi Nedir ?
Fibromiyalji Rahatsızlığında Fizyoterapinin Etkisi Nedir

Fibromiyalji hastalığının tedavisinde etkili bir uygulama olan fizik tedavi yöntemleri, hastalarımızın ağrılarının azalmasını ve hastalığının ilerlemesini engellemektedir. Fibromiyalji rahatsızlığı, halk diliyle kas romatizması olarak adlandırılmaktadır. Hastaların bel, sırt, boyun ve kalça bölgelerinde dayanılmaz ağrılar oluşturan bu hastalık, yaşam kalitesini düşürdüğünden dolayı tedavi edilmek zorundadır. Uzman fizyoterapistlerimiz tarafından uygulanan Fibromiyalji tedavisinde, hastalara uygun fizyoterapi yöntemleri kullanılmaktadır. Hastalarımızın ilaç kullanmasına gerek kalmadan iyileşmesini sağlayan fizyoterapi uygulamalarımız, uzmanlarımızın belirleyeceği seans aralığında ve seans süresinde devam etmektedir. Fibromiyalji hastalığının tedavisini üstlenen fizyoterapistlerimiz, hastalarımızın rahat bir hayata kavuşması için gerekli tüm planlamayı hazırlayacaktır. Fibromiyalji tedavilerimizi daha yakından incelemek için https://onalfiziktedavi.com bağlantı adresini kullanarak, internet sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Fizyoterapist’lerimiz

Fzt. Esra ÖNAL ve Fzt. Ramazan ÖNAL Olarak Hizmet Vermekteyiz.

Fibromiyalji Hastalığının Genel Özellikleri

Fibromiyalji rahatsızlığı sonrasında, hastaların sırt, bel, boyun ve bölgesinde şiddetli romatizmal ağrılar oluşmaktadır. Hastalarımızın bölgesel olarak tutulmalarla karşılaşmasına sebep olan Fibromiyalji, bir çeşit kronik yumuşak doku romatizmasıdır. Sabahları tutulmuş şekilde uyanmak ya da gün içerisinde şiddetli eklem ağrıları yaşamak, Fibromiyalji hastalığının genel özellikleri arasındadır. Hastalığın tedavi edilmesi için geliştirdiğimiz fizik tedavi yöntemleri, hastalığın etkisini azaltmakta ve hastalarımızın daha konforlu bir yaşam sürmesini sağlamaktadır. Günlük yaşantıdaki kalitenin düşmesi ve hastaların kronik sancılar çekmesini engellemek için uyguladığımız fizik tedavi yöntemleri, hastalığın ilerlemesini de engelleyecektir. Psikolojik ya da fiziksel bir travma yaşayan kişilerin büyük bir bölümü, Fibromiyalji sendromuyla karşılaşmaktadır. Fibromiyalji sendromu tedavi yönetimlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için 0 (850) 305 66 25 iletişim numarasını kullanabilirsiniz.

Fibromiyalji Hastalığının Belirtileri Nelerdir ?

Fibromiyalji belirtileriyle karşılaştığınız zaman, derhal bir uzmana başvurmalı ve muayeneden geçmelisiniz. Fibromiyalji hastalığının belirtileri arasında sayılan durumları, aşağıda detaylıca açıklanmıştır :

• Vücutta ortaya çıkan herhangi bir ağrı ya da sancıları, Fibromiyalji sebebiyle daha fazla hissedebilirsiniz.
  • Vücudunuzda ağrıya sebep olmayan uyarıcıları, ağrıymış gibi hissedebilir ve rahatsızlık duyabilirsiniz.
  • El ve ayak bölgesinde, sürekli karıncalanma hissi yaşayabilirsiniz.
  • Egzersiz hareketlerine karşı daha hassas olabilir ve egzersiz yapmakta zorlanabilirsiniz.
  • Bölgesel olarak çarpıntı hissi yaşayabilirsiniz.
  • Kabızlık sorunu, ishal ve sürekli olarak gaz problemi yaşayabilirsiniz.
  • Hafızada güçlük ve hatırlayamama gibi durumlarla karşılaşabilirsiniz.
  • Gün içerisinde sürekli yorgun hissedebilirsiniz.
  • Sabahları yorgun uyanma ve eklemlerde tutulma problemleriyle karşılaşabilirsiniz.
  • Uyku düzeninde bozulma ve uykusuzluk gibi sorunlar yaşayabilirsiniz.
  • Vücudun belirli bölgelerinde hassasiyet sorunuyla karşılaşabilirsiniz.
Benzer Yazımız  2020 Yılı Hacamat Günleri ve Yasaklı Günleri

Fibromiyalji hastalığının belirtilerine ek olarak, vücudun üst bölümünde kızarıklık, konsantrasyon sorunları, yeni bilgi öğrenememe ve vücudun farklı bölgelerinde ödem sorunlarıyla da karşılamanız söz konusudur. Yukarıdaki belirtilerle karşılaştığınızda bir uzmana görülmeli ve teşhisin konulmasının ardından fizyoterapi tedavisi almalısınız.

Fibromiyalji Hastalığına Fizik Tedavinin Etkileri

Fibromiyaljide fizik tedavi uygulamalarını kullanarak, hastalarımızın kronik ağrılarını sonlandırmaktayız. Hastalığın ilerlemesini engellemenin yanında, hastalığın seviyesine göre ortaya çıkan problemlerin de önüne geçmekteyiz. Uzman fizyoterapistlerimiz tarafından hazırlanan tedavi planında, hastalığın evresine göre farklı yöntemler kullanılmaktadır. Fibromiyalji hastalığının tedavisinde, lokal ve sıcak fizik tedavi metotlarını aktif olarak kullanmaktayız. Fizik tedavi yöntemlerinin birçoğu, Fibromiyalji sendromunun tedavisinde etkin olarak tercih ettiğimiz yöntemler arasındadır. Bölgeye elektrik akımı vererek, dokuların tekrardan canlanmasını sağlamakta, bölgede oluşan kas ve doku gerginliklerini azaltmaktayız. Fizyoterapi uygulamalarının düzenli seanslarla gerçekleştirilmesinin ardından, Fibromiyalji sendromu sonucuna oluşan ağrıların büyük bir bölümü yok olacaktır. Masaj ve baskı uygulamalarını kullanarak, Fibromiyalji sonucu oluşan gerginlikleri yok etmekteyiz. Fibromiyalji hastalığına fizik tedavi yöntemleriyle müdahale ettiğimiz zaman, bölgesel bazda yaşanan ağrılar sonlanacaktır. Fibromiyalji tedavisi için kullandığımız fizyoterapi yöntemleri hakkında detaylı bilgi almak için 0 (850) 305 66 25 iletişim numarasını kullanabilirsiniz.

[Toplam:1    Ortalama:5/5]
Ziyaretçi Yorumları