Evde Rehabilitasyon

Anasayfa » Evde Rehabilitasyon
Evde Rehabilitasyon

Evde rehabilitasyon desteği almak isteyen kişilere, güvenilir ve uygun rehabilitasyon destekleri sağlamaktayız. Rehabilitasyon desteğine ihtiyaç duyma nedeni ne olursa olsun, evde rehabilitasyon almak isteyen hastalarımız için lisanslı ve alanında uzman kadromuzla hizmet vermekteyiz. Yaşlı veya yatağa bağımlı, kendisine ya da bakım veren kişiye, kuruma ulaşım konusunda sorun çıkaracak kişiler için evde rehabilitasyon destekleri sağlayarak, hem hastalarımızın, hem onlara bakım veren yakınlarının hayatlarını kolaylaştırmayı hedeflemekteyiz.

Evde Rehabilitasyon Hizmetleri Neleri Kapsar ?

Evde rehabilitasyon desteğinin kapsamı, ev veya iş yerindeki duruş ve postur düzenlemesinden hareket esnekliğine, oldukça geniştir. Hızlı, kolay ve ağrısız bir şekilde gerçekleştirilen rehabilitasyon faaliyetleri ile kişilerin hem iş yerindeki, hem evdeki stres faktörlerinin kısıtlanması sağlanmaktadır. Bu sayede hastalarımızın strese bağlı kas kramplarından kurtulması konusunda da çalışmaktayız.

Tedavi ekibimiz, sadece kaslarınızın hareketleri ile anlık olarak ilgilenmemektedir. İş ve ev hayatında kas kasılmasını etkileyen faktörleri de uzman kadromuz ile ele almaktayız. Uzmanlarımız, iş ve ev hayatınızdaki stres faktörlerini, genel vücut yapınızı, genetik ve postural duruşunuzu, kaslarınızın duygusal bağlantılarını düzenlemektedir. Bu konularda sizin üzerinizde genel bir değerlendirme yapılmakta, sonrasında rahatsızlığınıza ve genel sorun çizginize göre hareket edilmektedir. Bu nedenle her hastamız için ayrı bir tedavi planı çizilir ve kişiye özel hareket planında bulunulur.

Bizim amacımız, hastalarımıza sadece egzersiz yaptırmak değildir. Amacımız aynı zamanda hastalarımızın hayatlarına bağımsız olarak devam edebilmelerini de sağlamaktır. Bu nedenle işlevimiz, sadece hastalarımızın egzersizlerini yaptırmakla ve egzersiz çizelgelerini hazırlamakla bitmez. Bizim görevimiz, hastamızın hayatının her alanında egzersizlerine dikkat etmesini ve kasların duygu durum ile bağlantısını öğrenmesini sağlamaktır. Bunu bilen kişi, stres faktörlerinden kendini soyutlamayı da öğrenmektedir. Amacımız, hastalarımızın hem duygusal hem fiziksel anlamda bağımsız bir yaşam sürdürecek duruma gelmesini sağlamaktır.

Fizyoterapistlerimiz

Fzt. Esra ÖNAL ve Fzt. Ramazan ÖNAL Her zaman Hizmetinize Hazır.

Evde Rehabilitasyon Hizmetleri Konusunda Güvenilirliğin Adresiyiz !

Evde rehabilitasyonda güvenilirlik, işin harekete dayanması nedeniyle daha da önem kazanmaktadır. Size veya bir yakınınıza uygulanan fizik tedavi hizmetlerinde, karşı cins bir fizyoterapistin görevde bulunmasından rahatsız olabilirsiniz.

Bu duruma karşılık erkek hastalarımız için Fizyoterapist Ramazan Önal, Bayan hastalarımız için Fizyoterapist Esra Önal hizmet vermektedir. Evinizin konforunda, evden çıkmanıza gerek kalmadan verdiğimiz fizik tedavi destekleri sayesinde sizlere daha yakın olmanın tadını çıkarıyor, aynı zamanda güveninizi de kazanmanın gururunu taşıyoruz.

Bize kendinizi ya da en sevdiklerinizi emanet ederken, sizlere en doğru şekilde destek hizmetleri sağlamanın gururunu yaşıyoruz. Evinizin konforunda sağladığımız bu hizmetlerle kas bağlantılarınızı güçlendiriyor, sizi kendi hayatınızı idare edecek düzeye getiriyoruz. Yaşadığınız sorun inme, omurilik zedelenmesi gibi pek çok rahatsızlıkta sizleri rahatsızlık öncesi durumunuza tekrar kavuşturuyoruz. Bu sayede sizler en kısa sürede günlük hayatınıza dönmenin keyfini yaşayacaksınız, biz de sağlığınıza size tekrar kazandırmanın onurunu yürekten hissedeceğiz.

Evde Rehabilitasyon Hizmetlerinden Kimler Yararlanabilir ?

Evde rehabilitasyon hizmetlerimizden yararlanabilecek hastalar şu şekilde sıralanmaktadır:

• İnme- beyin felci hastaları
  • Spinal kord- omirilik yaralanması geçiren hastalar
  • Kafa içi yaralanma ve kafa travmasına bağlı hemipleji- yarım felç durumu
  • Parapleji sorunu yaşayan hastalarımız
  • ALS hastaları
  • Multipl Skleroz hastaları
  • Serebral Palsi rahatsızlığı olanlar
  • Parkinson gibi nörolojik rahatsızlığı bulunan hastalar

Bu rahatsızlıklara sahip olan kişilerin evde rehabilitasyon desteği alması gerekmektedir. Özellikle Serebral Palsi rahatsızlığı, doğuştan gelmektedir. Hastalıkların fizik tedavi ile desteklenmemesi durumunda kas hafızasında kayıplar meydana gelebilir. Kas hafızası, hareket özgürlüğünü sağlayan eklemlerin bükülme yönlerini, kasların çalışma sistemlerini kendi beyinleri varmış gibi algılamasını sağlayan sistemdir. Kas hafızasında kayıp meydana gelmesi, kasın güçsüzleşmesine ve artık o işlevi yerine getirememesine neden olmaktadır. bu nedenle kas hafızasının kaybedilmemesi için sürekli olarak egzersizlere devam edilmesi gerekir.

Egzersizler aksatılırsa, kas, rahatsızlığa bağlı olarak şekil almaya başlar. Özellikle CP rahatsızlığında kasın istemsiz kasılması söz konusudur. Dolayısıyla müdahale edilmezse kaslarda kısalma meydana gelir ve kasın hareket özgürlüğü kısıtlanır. Hareket özgürlüğü kısıtlanması, zamanla kullanılmayan kasın dokusunda kayıplara neden olmaktadır. Kas dokusunun kaybedilmesi, hareketlerin kısıtlanmasına neden olacaktır. Aynı durum MS hastalığı için de geçerlidir. bu hastalıkta da rehabilitasyon desteği alınmaması durumunda kas hafızası kaybedilir ve hastalık hızlı ilerler. Hastalığın ilerleme hızına bakılarak desteğin sıklığı arttırılabilir.

Evde Rehabilitasyon Hizmetleri Nasıl Sonlandırılır ?

Evde egzersizin sonlanmasını gerektiren durumlar şu şekildedir:

• Evde rehabilitasyon desteği sunduğumuz hastamızın iyileşmesi halinde hizmetin gereksiz devamı söz konusu olmaz. Hastalarımıza sadece gerekli miktar, sıklık ve zamanda destek hizmeti sağlarız. Fizik tedavide asıl amaç, hastanın en yüksek derecede yararını sağlamaktır. Hastanın yararına olmayan hiçbir hamle, tarafımızdan yapılmaz.
  • Evde fizik tedavi uyguladığımız hastamızın artık bize ihtiyacı olmadığını fark edersek, evde rehabilitasyon desteğini kesmemiz gerekir. Eğer hastamız iyileşme evresinde ise, egzersizlerini kendi de yapabilecekse, evde fizik tedavi hizmetimize ara vermemiz gerekir.
  • Bazı durumlarda hastalarımızın kendi iradelerini kullanmaları söz konusu olmayabilir. Bu durumda hastalarımızın yerine hasta yakınları, vasiler karar verir. Bu durumlar hastanın yaşlılığa ya da hastalığa bağlı olarak irade kaybı yada yaşının küçüklüğü olabilmektedir. Eğer vasi ya da bakım veren, rehabilitasyon desteğini reddederse, evde rehabilitasyon desteği kesilir.
  • Bazı durumlarda hastalarımız bilinçli bir  şekilde tedaviye direnç gösterebilir. Hastamızın bunu bilinçli olarak yaptığı bilgisine ulaşırsak, kişisel haklara saygı çerçevesinde evde rehabilitasyon desteğini sonlandırmamız gerekecektir.
  • Hastalarımızın ikamet bölgelerinin değişmesi halinde bizden hizmet alması engellenebilir. Ama bu durumda da hastamızın yüksek yararını düşünen politikamız sayesinde, hastamızı koordinasyon merkezine aktarırız. Koordinasyon merkezi tarafından gönderilen fizyoterapist ile hastamızın çalışmaları aksamadan devam eder.
Evde Rehabilitasyon Hizmetlerinin Avantajları Nelerdir ?

Evde rehabilitasyon desteklerinin yararları şu şekilde sıralanabilir :

• Konforludur Evde uygulanması sayesinde evinizin rahatlığında rehabilitasyon görevini yerine getiren uzmanlarımızın rehberliğinde en yüksek hızla iyileşmeniz sağlanır.
  • Özellikle yatağa bağımlı ya da hareket kabiliyetini kaybetmiş kişiler için uygun olan bu hizmetimiz ile bakım veren kişilerin de konforu sağlanmaktadır. Çünkü biz biliyoruz ki, bu tür hastalıklardan tek etkilenen hastanın kendisi değildir. Bakım veren de en az hasta kadar etkilenir ve bakım veren kişinin  de en az hasta kadar desteğe ihtiyacı vardır.
  • Kişiye özel hizmet sunulur. Bu koşulumuz sadece evde rehabilitasyon için değil, tüm hizmetlerimiz için geçerlidir. Egzersizlerimiz ve alıştırmalarımız kişilere özgü destekler çerçevesinde verilmektedir.
  • Uzmanlarımızla her yaşa evde rehabilitasyon desteği verilir. Çocuklardan yetişkinlere kadar ihtiyacı bulunan her insan evde rehabilitasyon hizmetlerinden yararlanabilmektedir.
Evde Rehabilitasyon Hizmetlerinden Nasıl Yararlanabilirsiniz ?

Evde rehabilitasyon hizmetlerinden yararlanma yolları bizimle iletişime geçmekle başlamaktadır. Bu konuda destek almak için https://onalfiziktedavi.com/iletisim/ internet adresinden bilgi alabilirsiniz. bilgilerinizi ve ihtiyaç duyduğunuz tedaviyi iletişim bilgilerimizden bizlere her zaman ulaşabilirsiniz. Ayrıca direkt olarak randevu almak ve bilgi edinmek için 0 (850) 305 66 25 telefon numarasını arayabilirsiniz. Mesai saatleri içinde bizlere ulaşarak evde rehabilitasyon desteklerinden yararlanabilir, bunun yanında sadece bilgi almak için de bizi arayabilirsiniz.